بهترین نرم افزار های روز

نرم افزار بهینه سازی پیشرفته ویندوز می تواند سیستم عامل شما را سریعتر، راحت تر و امن تر کند و تمام این عملیات تنها با یک کلیک امکان پذیر است. با TuneUp Utilities تمام عملیات بر روی سیستم عامل امن انجام می شود، چرا که کلیه تغییرات توسط مرکز نجات TuneUp نظارت شده و می تواند در هر زمانی متوقف شود. تمام امکانات آن قابل دسترسی از طریق یک صفحه که به شش عنوان تقسیم شده قابل دسترسی است. نرم افزار هم به مبتدیان و خبره ها کمک می کند تا هنگام مشکلات ویندوز، نیاز های آن را از یک راه بهتر، آسان تر و مطمئن تر برطرف سازند. تمام گزینه های مهم سیستم به یک روش ساده توضیح داده شده و با یک کلیک موس می توانند فعال یا غیر فعال گردند. نرم افزار TuneUp Utilities تمام تنظیمات و تغییرات لازم در رجیستری یا بوت ویندوز را به صورت خودکار انجام می دهد. شرکت سازنده به کاربران این نرم افزار اطمینان می دهد که بالاترین ثبات سیستم را برای شما فراهم خواهد کند و ویندوز شما هیچ گاه متوقف نشود.

نرم افزار تنظیم موتور ویندوز به طور خودکار مهمترین مراقبت های مورد نیاز ویندوز را انجام می دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر می کند و را ه حل های ساده برای حل آن پیشنهاد می دهد. این امر باعث می شود که سیستم را در بهترین عملکرد با بهترین حالت نگه دارد. یک کامپیوتر کند و نامرتب اکنون برای شما بهتر از گذشته کار خواهد کرد. شما همچنین می توانید با این نرم افزار ظاهر ویندوز خود را تغییر دهید و تنظیمات لازم را بر روی هر گرافیکی اعمال کنید تا کار با کامپیوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنید. با نرم افزار TuneUp Utilities سیستم شما سریعتر و مناسب تر برای مدت طولانی تر در استفاده خواهد ماند. این خصصه های نرم افزار آن را به یک تاسیسات کامل برای ویندوز بدل کرده که برای هر شخصی قابل استفاده است حتی برای کسانی که ترجیح می دهند نگهداری کامپیوتر را به یک شریک قابل اطمینان بسپارند یا حتی کسانی که می خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند.

نسخه 2011 نرم افزار TuneUp Utilities با ورژن 10.0.2011.65 نسخه جدیدی است که با امکانات جدید تمام نیازهای کاربر را بر طرف می سازد. TuneUp Utilities جدید حجمی بالغ بر 19.3 مگابایت دارد. امکانات جدید را بعد از دانلود و نصب این نرم افزار بهینه سازی امتحان کنید.

TuneUp Utilities 2011 10.0.2011.65 - نرم افزار بهینه سازی پیشرفته
ویندوز

ادامه مطلب...


ارسال توسط حسین موسوی

در اکثر مواقع دلیل پایین آمدن سرعت سیستم، مربوط به بهینه نبودن حافظه جانبی یعنی همان رم میباشد که به دلایل گوناگون اهم از نصب و استفاده برنامه و بازی های سنگین و غیر استاندارد می باشد و هم اکنون سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای مفید را که برای افزایش سرعت و کارایی سیستم که رم شما را بهینه سازی می کند، در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.

PGWARE SuperRam 6.12.20.2010 - نرم افزار بهینه سازی رم

  براي دانلود به ادامه مطلب برويد
دانلود پس از 3بار ادامه مطلب انجام میشود شکیبا باشید
نظر یادتون نره تو نظر سنجی هم شرکت کنید دوستون دارم



ادامه مطلب...
تاریخ: 2 / 4 / 1390برچسب:نرم افزار بهینه سازی رم,
ارسال توسط حسین موسوی

 

Uniblue SpeedUpMyPC 2011 5.1.1.1 - نرم افزار بالا بردن سرعت
کامپیوتر

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

360Amigo System Speedup PRO 1.2.1.6400 - نرم افزار بهبود عملکرد
کامپیوتر کند


براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 21027
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین نرم افزار های روز